marți, 17 ianuarie 2012

De ce nu mai cumpar de la supermarket

In urma cu doi ani mi-am propus treptat sa renunt la supermarket. Nu a fost simplu, dar organismul meu reactiona foarte urat la e-uri si alti conservanti. A fost necesar sa-mi schimb stilul de viata, sa-mi aloc timp pentru gatit mai mult. A fost si simplu pe de o parte pentru ca am avut produsele de la Rodul Gradinii, insa nu puteam sa acopar toata alimentatia cu ele. E nevoie si de ciocolata la casa omului (multumesc Tanti Nela pentru reteta de ciocolata de casa - se face in 15 min), e nevoie si de paine (masina de paine Moulinex sa traiasca), e nevoie de lapte (tanti Teodora sa traiasca) si lista poate continua. In mare le-am rezolvat pe toate.


Dar mai dau pe la supermarket acum iarna in special pentru portocale si pomelo - noua pasiune. Saptamana aceasta nu am rezistat sa nu cumpar si 2 ardei rosii grasi - mi s-a facut pofta. Am pus mana pe cate unul, mi se pareau grei. Pana la urma am ales doi si mare mi-a fost surpriza cand am taiat unul sa-l mananc. Poza e mai jos.

Ardei in ardei sau 2 in 1 - PROMOTIE! desi nu m-a anuntat nimeni. Cat de modificati pot fi acesti ardei incat sa creasca in asa fel?
Trebuie sa spun iar Stop! Din pacate nu pot cultiva portocali...

3 comentarii:

  1. Nu stiu daca e vorba de ceva modificat, dar eu in gradina la bunici gaseam astfel de ardei sau gogosari si asta acum 10-15 ani in urma, nu toti intr-adevar, dar unii erau asa. Mai nou, am aflat ca ardeii fara seminte ar fi cei modificati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar s-ar putea sa nu fie modificati genetic, dar clar au ceva avand in vedere ca toti erau foarte grei - 400 gr un ardei nu prea e normal.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.amazon.com/Citrus-Collection-Orange-Rooted-Cuttings/dp/B001N4GSSU

    RăspundețiȘtergere